234 2024AMPA - Ulldecona

Detall notícia

ASSOCIAR-SE A L'AMPA

INSTRUCCIONS
Benvolgudes famílies, us passem instruccions de: * Com associar-vos a l?AMPA per primera vegada: entreu a la web: www.ampainstitutulldecona.cat i cliqueu a Àrea de famílies, i a baix a *FORMULARI DE SOL·LICITUD. * Ompliu totes les dades que us demanem (dels 2 progenitors/tutors legals de l?alumne) escollint el sistema de pagament que voldreu: domiciliada (introduireu el vostre número de compte i natros us girarem el rebut cada any al juliol) o transferència (i vatros haureu de fer la transferència al nostre compte durant el més de juliol) Us recordem que la quota segueix sent de 15?/any per un alumne, 25?/any per 2 germans, 35?/any per 3 germans?. * Afegir un nou fill quan ja s?està associat. heu d?entrar igual a la web de l?AMPA i accedir a l?Àrea de famílies amb el vostre usuari (que és el vostre DNI) i la vostra contrasenya ( que en cas d?haver-la oblidat la podeu tornar a crear clicant a: He oblidat la contrasenya. Un cop dins de l?Àrea de famílies cliqueu a Dades dels meus fills I cliqueu al quadret de * +Afegir un fill* (com no sabreu a quin grup anirà poseu A) - Aprofitem per a recordar-vos que a l?Àrea de famílies, a Dades personals, podeu modificar les vostres dades (telf, correu electrònic, forma de pagament i sobretot, número de compte bancari, per evitar despeses bancàries innecessàries) Moltes gràcies per tot.